Tuesday, September 21, 2010

Ense Kökü

İnsan bedeninin en sevilen ayrıntı noktalarından biri ense kökü olmalı. "Tanrım" diyorum, tuvalet aynasına sırtımı dönüp elimdeki küçük aynaya yansıyan ense kökümüm ters aksine baktıkça... Tutamıyorum kendimi, gözlerimi seksi seksi kısıyorum; "ah keşke" diyorum, "keşke dilim daha uzun olsaydı da tadına bakabileydim ense kökümün, uzamış ense tüylerimi dişlerimle birer birer koparıp, acıyla zevki aynı anda yaşatabilseydim kendime. "Ey tanrım, niye vermedin bu elastikliği, bu fleksibiliteyi şu ihtirastan bozum bozum morarmış boynuma. Ey tanrım, sen de yaramazsın" diyorum... Bazen... Her zaman değil!

No comments:

Her zaman sarhoş olmalı. Her şey bunda: Tek sorun bu. Omuzlarınızı ezen, sizi toprağa doğru çeken zamanın korkunç ağırlığını duymamak için, ...