Friday, June 10, 2011

Salak Klişeler- "Kadınları Obje Olarak Görmek"


Kadınları obje olarak görmek metroda, otobüs yolculuklarında, kaldırımlarda gayet olağan ve hoş bir tercihtir. Sen kaldırımda, metroda gördüğün kadına obje değil ruh olarak bakarsan, üç vakit sonra evliya olursun anasını satayım.

Dünyanın en sahte kadın yalakalıklarından biridir bu:"Ben kadınları obje olarak görmüyorum, mıy mıy mıy..." Obje lafı da çok entel duruyor yahu... Sanki bakıyorsun da "Ben seni obje olarak görmüyorum, inan bir güç var, bir enerji. Nasıl anlatsam. Kalbinin ilahi bir ritmle çarptığını duyuyorum sevgili bayan" demek de ne mallıktır be hacım. Evliyalar diyarı bunlarla kaynıyor olmalı...

1 comment:

Ksenon said...

kadınları sadece obje olarak görmemek lazım o zaman :)

Her zaman sarhoş olmalı. Her şey bunda: Tek sorun bu. Omuzlarınızı ezen, sizi toprağa doğru çeken zamanın korkunç ağırlığını duymamak için, ...